Nikdy sa nevzdávaj


Život je ako húsenková dráha. Raz sme dole a raz hore. Nikdy ľudia nie sú iba šťastní a nie sú stále len smutní. Počas celých dekád sa odohrá nespočetne veľa hádok, výletov, dovoleniek, ale padnú aj slzy.


Každý človek si prejde ťažkými aj lepšími situáciami. Ja som za posledné 4 roky mala pocit že si prechádzam len tými zlými. Celé roky som sa topila v temnote. Bola som plná nenávisti. Ľudia, ktorým som verila sa mi otočili chrbtom. Cítila som sa tak sama. Hľadala som uspokojenie v knihách, nákupoch   a výletoch. Všetky tieto chvíľkové pocity šťastia boli iba chvíľkové záplaty. Ale každá záplata sa raz unaví a opadne. Tie moje padali veľmi rýchlo. Každú noc som zaspávala so slzami v očiach. Želala som si len jedno. To čo si želám stále. Mať pri sebe osobu, ktorá keď sa na mňa pozrie vidí to malé ustráchané dievčatko schúlené v tmavom kúte. Mala som pocit, že už to nikdy nebude lepšie. Síce ma kamaráti a vtedy moja láska držali nad vodou, ale nemala som pocit, že žijem.
Pretĺkala som sa životom a predstierala som, že som niekým kým nie som. Už som toho mala dosť. Je to správny život? To bola otázka, ktorú som si kládla. Hľadala som si niečo čo ma naozaj naplní. Hľadanie trvalo veľmi dlho. Už som sa vzdávala nádeje, že to raz nájdem.


Nádej prichádza vo chvíli keď to najmenej čakáme. Prišla nová práca. Práca v ktorej sa cítim šťastná. Nová práca priniesla plusy aj mínusy. Najväčším plusom bolo, že priniesla do života ľudí ktorí za mnou stoja a naozaj ma majú radi. Spoznala som vďaka tomu, čo je to byť zaľúbená po veľmi dlhej dobe. Zistila som aké to je usmievať sa naozaj od srdca. A tá diera ktorú som mala v srdci sa pomaly ale isto zmenšuje. Čo je však najdôležitejšie. Vďaka novej práci mi do života prišiel človek, ktorý keď sa na mňa pozrie naozaj cítim, že ma má rád. Záleží mu na mne. Dokazuje mi to každý deň maličkosťami v práci, ale aj v súkromí. Tento kolega našiel to malé ustráchané dievčatko krčiace sa v kúte, zodvihol ho a tuho objal. Nielen že som vďačná životu, že mi dovolil byť šťastná, ale konečne cítim že žijem.


Už nepotrebujem zbytočne zaplátať boľavé rany nákupmi. Našla som zmysel života a to čo robím, robím s radosťou. Nielenže sa nebojím bojovať ďalej s nástrahami čo mi prinesie život, práve naopak ja viem, že vyhrám. A to vďaka osobe, ktorá tuho objíma vystrašené dievčatko, ktorým som donedávna bola a snaží sa z nej urobiť sebavedomú ženu. S hrdosťou môžem povedať, že sa mu darí. 💗


Komentáre

Obľúbené príspevky