Ako zvládnuť opitého muža


 Každý chlap je raz za čas otravný.  Ako reagovať keď je tých chlapov viac je možno ľahké, čo však robiť ak ste medzi chlapmi, ktorí sú opití a otravní zároveň?

Po nedávnych udalostiach som prišla na perfektné postupy ako eliminovať neželané vplyvy alkoholu z ich strany na vašu osobu.

  •  Pripravte si veľa vreckoviek


Chlap keď je opitý povie aj to čo naozaj nechce. Veľa krát si poplače a prizná sa k veciam, ktoré drží hlboko pod povrchom. Stáva sa viac citlivým. Vtedy ho treba vypočuť, dať mu zopár dobrých rád (aj napriek tomu, že si ich na druhý deň nebude pamätať). Keď je veľmi zle ponúknite mu objatie. Objímte ho a neustále mu dvíhajte ego vetami aký je úžasný.
Nedávno som viedla rozhovor s opitým kamarátom, ktorý si vylial srdce natoľko, že zmenil môj pohľad na neho. Vždy vysmiaty a flegmatický „týpek“ mi predložil na tácke svoje boľavé srdce.

Takýto zraniteľný chlap potrebuje v žene oporu, ktorú za normálnych okolností hľadá žena v mužovi.
       

  •  Hovorte, čo muž chce počuť 


Opitý chlap vedie dlhé rozhovory. Vtedy je dobré pripraviť si niekoľko možných fráz, pri ktorých im dáte za pravdu, pošteklíte jeho mužnosť a ukážete mu, že má navrch.
3.      

  •  Nie! 


Opitý muž je veľmi otravný. Veľa sa pýta. Chce o vás vedieť veľa, ale nikdy na neuspokojí s jednou odpoveďou. Ako vtedy treba reagovať na jeho otázky? 
Pred pár týždňami som absolvovala teamuilding, kde som bola otravovaná niekoľkými chlapmi. Jediné čo na nich platilo bolo ak som odpovedala slovom nie. Za zmienku stojí rozhovor s 3 kolegami, ktorí sa rozhodli hádať môj obľúbený kvet. Napriek tomu, že ho uhádli hneď na začiatku, som sa nepripravila o zábavu. Asi 20 minút som na všetko odpovedala slovom nie. Vďaka tomu som sa dozvedela, že mojím obľúbeným kvetom je púpava. :D Tento výrok ma neskutočne pobavil.

4.   

  • Odmeranosť, ale aj prívetivosť

Ferko je nepríjemný, Jarko je prítulný a Matúš je dotieravý. Na každého jedného treba ísť inak. Ak je niekto prítulný tak ho nechajte. Nech sa pritúli, nech vás objíme. Ak sa snaží dostať niečo viac, proste mu upracte ruky tak aby to bolo pohodlné vám. Takých ako Matúš treba stále dostávať do úzkych. odmietať a vyhýbať sa im. v takom  prípade sú dve možnosti. Buď počúvne, alebo vám vleze do postele. VŽDY existuje cesta ako sa mu vyhnúť. Čo sa týka Ferkov netreba si ich všímať. stačí im dopriať jednu výchovnú a hneď budú uzemnení.

  •  Pite!

Čo je najdôležitejšie stále pite. Nie nealko. Potom by ste to celé nezvládli. Treba si miešať dobré drinky. Nechajte nech vám ich miešajú muži pri bare. Potom budú spokojní. V čase keď tam nikto nie je si dajte troška nealka, ale dbajte na to, aby si nikto nevšimol, že nemáte aj alkohol. Pretože vtedy dokážu byť muži otravní.

Počas už spomínaného teambuildingu som pila kombináciu - vodka s džúsom. Počas večera som vypila niekoľko takýchto pohárov. Môj nápoj som miešala priamo do jedného pohára a vďaka tejto prezieravosti, som si mohla kedykoľvek naliať čistý džús a nikto mi na to neprišiel. Nepila som veľmi, aby som zvládla kolegov pacifikovať, ale alkohol som požívala tak, aby som sa ich výtvoroch aj zabavila.


Teraz mi neostáva popriať nič iné iba Príjemnú zábavu :)


Komentáre

Obľúbené príspevky